درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.5 با خارش پوست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.5 با خارش پوست

سطح کراتینین به عنوان یک شاخص مهم عملکرد کلیوی در نظر گرفته. هنگامی که آن بالا می رود، در حدود نیمی از کلیه آسیب دیده وجود دارد. بنابراین، کراتینین 5.5 نشان می دهد که کلیه سختی مجروح شده است.
همانطور که همه ما می دانیم، کلیه ارگان اصلی در بدن برای از بین بردن چیزهای ناخواسته است. زمانی که کلیه دیگر نیز هر کار نه، بیماران با تورم، بی اشتهایی، خارش پوست و سایر علائم خواهد بود.
در واقع، دیالیز یک درمان معمول برای کمک به بیماران کراتینین بالا را کاهش می دهد و حواله علائم، گرچه می تواند به بیماری های قلبی، عملکرد کلیوی پایین تر، خارش پوست و سایر واکنش های جانبی منجر شده است.
بنابراین، بیماران را بدانم که آیا درمان طبیعی برای کاهش کراتینین 5.5 با پوست خارش وجود دارد؟
سم از بین بردن درمان.
سم از بین بردن درمانی است که در رانندگی از چیزهایی کار برکنار شده و مضر که در بدن با استفاده از گیاهان خاص باقی مانده است. این می تواند یک محیط سودمند است که برای کلیه برای بازیابی مفید ایجاد کنید. در این مورد، کلیه بیشتر احتمال دارد که از آسیب بیشتر متوقف شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قادر است برای کمک به بیماران از چیزهایی ناخواسته خلاص، بزرگ رگ های خونی، ترویج گردش خون، ترمیم سلول های کلیه و غیره. این درمان خارجی که در آن گیاهان خواهد شد را به پودر آسیاب شده و به دو کیسه دارو جمع آوری شده، و در نتیجه، کیف های پزشکی خواهد شد در منطقه Shenshu بیماران قرار داده شده برای درمان بیماران است.
زمانی که کلیه ترمیم، پوست خارش ناپدید می شوند، کراتینین 5.5 کاسته شود و از درمان یک زندگی بهتر داشته باشد.
اگر شما علاقه مند در درمان های طبیعی به بیماران با کراتینین 5.5 و خارش پوست می باشد، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال اطلاعات تماس خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین ها را برای کمک به شما انجام می دهیم.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: